Reklamacje

Nawet najlepszy produkt może czasem zawieść, ale proces reklamacyjny jest u nas bardzo prosty!

Jeśli wydaje Ci się, że z Twoim masażerem jest coś nie tak, skontaktuj się z naszą infolinią czynną od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerem 796 410 320.

Możesz także napisać maila na adres biuro@pulsarise.pl lub skorzystać z dostępnego tutaj formularza kontaktowego.

Jak przebiega proces reklamacji?

Aby przeprowadzić reklamację wystarczy nam jedna z poniższych informacji:

  • numer zamówienia
  • imię i nazwisko kupującego
  • adres email lub numer telefonu kupującego

Jeśli otrzymałeś masażer w prezencie i nie masz żadnej z tych informacji, skontaktuj się z naszą infolinią – coś wymyślimy.

Kiedy ustalimy już w czym problem, w ciągu jednego dnia roboczego otrzymasz od nas nowe urządzenie (lub jego część, np. baterię lub głowicę), wraz z listem przewozowym do odesłania obecnego. Cały proces reklamacyjny przeprowadzamy na nasz koszt.

Co jeśli urządzenie zawiodło, a jest już po gwarancji?

Nie ma problemu! Nie produkujemy jednorazówek –  posiadamy własny doświadczony serwis, dzięki któremu za niewielką opłatą naprawimy Twoje urządzenie  używając oryginalnych części. Przy okazji wymienimy wszystkie zużyte podzespoły. Jeśli zależy Ci na czasie (szczególnie ważne w przypadku masażystów i fizjoterapeutów), daj nam znać – na pewno coś poradzimy.