Reklamacje
Nawet najlepszy produkt może czasem zawieść, ale proces reklamacyjny jest u nas bardzo prosty!
Jeśli wydaje Ci się, że z Twoim masażerem jest coś nie tak, skontaktuj się z naszą infolinią czynną od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerem 796 410 320.
Możesz także napisać maila na adres biuro@pulsarise.pl lub skorzystać z dostępnego tutaj formularza kontaktowego.
Jak przebiega proces reklamacji?
Aby przeprowadzić reklamację wystarczy nam jedna z poniższych informacji:
- numer zamówienia
- imię i nazwisko kupującego
- adres email lub numer telefonu kupującego
Jeśli otrzymałeś masażer w prezencie i nie masz żadnej z tych informacji, skontaktuj się z naszą infolinią – coś wymyślimy.
Kiedy ustalimy już w czym problem, w ciągu jednego dnia roboczego otrzymasz od nas nowe urządzenie (lub jego część, np. baterię lub głowicę), wraz z listem przewozowym do odesłania obecnego. Cały proces reklamacyjny przeprowadzamy na nasz koszt.
Co jeśli urządzenie zawiodło, a jest już po gwarancji?
Nie ma problemu! Nie produkujemy jednorazówek – posiadamy własny doświadczony serwis, dzięki któremu za niewielką opłatą naprawimy Twoje urządzenie używając oryginalnych części. Przy okazji wymienimy wszystkie zużyte podzespoły. Jeśli zależy Ci na czasie (szczególnie ważne w przypadku masażystów i fizjoterapeutów), daj nam znać – na pewno coś poradzimy.