Wiemy, że zdarzają się sytuacje w których nawet najlepszy produkt musi zostać zwrócony. Postaraliśmy się, aby zwrot naszego urządzenia nie był dla Państwa uciążliwy ani obciążający finansowo. Zwrot jest darmowy, a pieniądze pojawią się na Państwa koncie do 3 dni roboczych od otrzymania paczki zwrotnej.
Pamiętaj, że na zwrot masz 14 dni od daty otrzymania paczki. Jeśli minęło 14 dni, skontaktuj się z nami – postaramy się wypracować rozwiązanie.
Jak przeprowadzić zwrot?
To proste!
1. Daj nam znać o zwrocie na adres biuro@pulsarise.pl. W odpowiedzi wyślemy Ci kod do zwrotu w paczkomacie oraz prosty formularz zwrotu.
2. Spakuj urządzenie do pudełka (jeśli nie masz oryginalnego pudełka skontaktuj się z nami przed odesłaniem – coś wymyślimy!)
3. Udaj się do najbliższego Paczkomatu (znajdziesz go tutaj https://inpost.pl/znajdz-paczkomat) i włóż paczkę z masażerem do środka.
To wszystko! Urządzenie wróci do naszego magazynu a Ty będziesz miał pieniądze na koncie w ciągu kilku dni.
Często zadawane pytania:
Czy muszę mieć paragon aby zwrócić produkt?
Nie musisz! Wystarczy, że podasz nam numer zamówienia lub imię i nazwisko osoby zamawiającej.
Co robicie ze zwróconymi urządzeniami? Nie chciałbym otrzymać używanego masażera!
Mamy na to sposób! Urządzenia które były już używane są przekazywane do serwisu jako „dawcy części”. Zwykle są one w stanie idealnym stanie, ale nie pozwolilibyśmy sobie na wysłanie używanego produktu premium jako nowy.
Masz jeszcze jakieś pytania? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta, a na pewno pomożemy!